اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اخیرا سازمان هواپیمایی کشور طی بخشنامه ای رسمی فروش بلیت چارتری را طی بازه زمانی اربعین ممنوع اعلام کرد اما هنوز در برخی از سایت‌ها شاهد فروش بلیت چارتری به مقصد نجف با قیمت بالا هستیم.
فدراسیون بدنسازی همچنان بدون توجه به دستور وزارت ورزش مبنی بر ممنوعیت برگزاری دوره‌های آموزشی به دلیل مشکلات متعدد، کماکان به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی اقدام می‌کند.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
مشکلات مستأجران از مهم‌ترین خبرهای حوزه راه و مسکن در هفته گذشته بوده است.
تیم‌های لیگ یک همچنان امکان استفاده از بازیکن خارجی را نخواهند داشت.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ممنوعیت تردد موتورسواران در تونل ها خبر داد.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ضمن تکذیب ممنوعیت آواز خوانی، از ادامه روند اجرای مردمی موسیقی سنتی ایرانی در بخش تحتانی پل خواجو خبر داد.
طالبان ظاهراً ممنوعیت مواد مخدر را برای بهبود روابط خود با کشور‌های همسایه و همچنین ایجاد این تصور در جهان که با مواد مخدر مبارزه می‌کنند، اعلام کردند. اما کشت و قاچاق خشخاش به دلیل سود بالای آن برای طالبان، در یک سال سه برابر شده است.
احتمالا در روز‌های آینده بازهم شاهد اظهارنظر‌هایی مبنی بر ممنوعیت عرضه خودرو و یا تداوم عرضه خودرو در بورس باشیم؛ ابهاماتی که می‌تواند در نهایت به فرآینده عرضه خودرو به بازار لطمه وارد کند و فضای هیجانی در بازار را تشدید کند؛ زیرا قیمت‌ها در بازار خودرو تابع عرضه و تقاضاست.
هر ساله در تهران کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای تهران در روز‌های آلوده تصمیماتی برای کاهش بار آلودگی هوا می‌گیرد از جمله ممنوعیت تردد شبانه کامیون‌ها در تهران و ممنوعیت فعالیت واحد‌های تولید شن و ماسه و کارخانه‌های سیمان. بنا به اظهارات سعید محمودی مدیرکل سابق اداره کحیط زیست استان تهران این تصمیمات به درستی اجرا نمی‌شود.
«میم» که معتقد است حالا باید ماجرای ممنوعیت تحصیل را با همه سختی‌هایش فراموش کنیم و راه دیگری پیدا کنیم تا از تحصیل بازنمانیم، ادامه می‌دهد: رنج زیادی دارد این محدودیت‌ها انگار که ما را حبس کرده‌اند درحالی که نه اسلام و نه انسانیت هیچ‌کدام چنین حقوقی را برای زنان منع نکرده است.
هرچند که در مصوبات شورای عالی آموزش و پرورش درباره محدودیت‌های تحصیل دانش‌آموزان به مساله جنسیت اشاره‌ای نکرده است، اما محمدرضا نیک‌نژاد، از معلمان با سابقه می‌گوید: «این قانون در گذشته برای دانش‌آموزان دختر اجرا می‌شد و فقط دختران متاهل بودند که با اجرای این مصوبات برای ادامه تحصیل در مدارس روزانه دچار مشکل می‌شدند، درواقع این یک مصوبه جنسیت‌زده بود که حالا باید بابت حذف آن خوشحال باشیم.»
حسینی رئیس سازمان شیلات گفت: بر اساس تصمیم ششمین اجلاس کمیسیون حفاظت و بهره برداری از منابع دریای خزر، صید ماهیان خاویاری دریای خزر همچنان ممنوع ماند.
فروش طرح ترافیک به دلیل آلودگی هوا برای امروز ۲۶ آذر ممنوع است.
رییس پلیس راه البرز اعلام کرد: ممنوعیت تردد از کرج به چالوس تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محرومیت آلومینیوم از تماشاگر را به دیدار با پرسپولیس منتقل کرده است.
صدراعظم آلمان خاطرنشان کرد که تحریم‌های شدید و ملموسی علیه بسیاری از مقامات، الیگارشی‌ها و گروه‌های قدرتمند روسیه اعمال شده و مطمئنا به برداشتن گام‌های بعدی ادامه خواهیم داد.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با هماهنگی دولت بتوانیم حداقل کار واگذاری سهام عدالت به ۵۰ درصد از این جمعیت ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفری مشمولین را پوشش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ